Sociálna poisťovňa prichádza s novinkou, ktorá má pomôcť skvalitniť služby pre klientov

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Sociálna poisťovňa
Budova pobočky Sociálnej poisťovne na Záhradnickej 153 v Bratislave. Bratislava, 11. december 2023. Foto: SITA/Milan Illík
Tento článok pre vás načítala AI.

Sociálna poisťovňa zriadila novú službu, prostredníctvom ktorej môžu klienti kontaktovať inštitúciu, ak neboli spokojní s vybavením ich požiadavky v pobočke Sociálnej poisťovne.

Reklamáciou, ktorú zašlú po vyplnení jednoduchého elektronického formulára, sa bude zaoberať Centrum kvality a reklamácií.

Máte dve možnosti

Klient vďaka Centru kvality a reklamácií získava novú možnosť vyjadriť názor či nespokojnosť, ak má pocit, že v pobočke Sociálnej poisťovne nedostal očakávanú pomoc. Ak chce podať reklamáciu v súvislosti s prácou pobočky alebo žiadať o nápravu, pretože jeho problém v oblasti sociálneho poistenia pretrváva, má dve možnosti.

Vyplní a odošle elektronický Formulár pre reklamácie alebo zašle reklamáciu prostredníctvom e-mailovej adresy reklamacie@socpoist.sk.

Rýchla a jednoduchá možnosť

Formulár pre reklamáciu alebo e-mail poskytuje klientovi jednoduchú a rýchlu možnosť ako postupovať v prípade nespokojnosti. Reklamáciou klienta sa bude zaoberať nové špecializované pracovisko – Centrum kvality a reklamácií, ktoré nestranne preverí jeho podnet a bude sa mu náležite venovať s cieľom promptne ho vybaviť.

„Centrum bude reklamácie nielen preverovať a riešiť, ale ich bude aj analyzovať, čo prispeje k ďalšiemu celkovému skvalitňovaniu služieb Sociálnej poisťovne. Klient preto môže využiť tento formulár (e-mail) aj v prípade pozitívnej skúsenosti s prácou pobočky Sociálnej poisťovne,“ uviedla poisťovňa.

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Firmy a inštitúcie Sociálna poisťovňa